Módní doplňky

Kouzlo se šesti šaty – Chloé


Ukažte mi ženu, která nezná modely značky Chloé a já vám dám Sochu Svobody. Nechal se jednou slyšet jeden americký módní kritik. Tím chtěl také poukázat na ladnost a krásu modelů značky Chloé, které jsou tak smyslně ženské, že se bez nich nemůže obejít žádná správná žena.

Dokonalé spojení dvou úspěšných

Gaby Aghion, módní návrhářka, si jasně uvědomovala, co chce dělat, pro koho, ale potřebovala také někoho, kdo ji pomůže, co se manažerských schopností týče. Tím byl Jacques Lanoir, jež věděl, jak, kdy a co nabídnout, aby se značka stala úspěšnou.

Šest šatů je základ

Značka Chloé postavila svůj charakter i na číslovce šest. Začínala s kolekcí, která měla šest základních šatů. V současné době provozuje šest butiků (samozřejmě, že po celém světě se prodává oblečení značky v mnoha jiných prodejnách). Prakticky ve všem důležitém je u této značky číslovka šest, jako důležité numero.

Žena by se měla líbit

Pro ženy je typické, že se chtějí líbit. A všechny modely značky Chloé jsou postaveny na tomto jednoduchém sdělení. Pokud se chce žena líbit, musí dbát na svůj zevnějšek a zde má velký prostor právě i oblečení, jež udělá základ celého toho umu. Také Chloé se vyznačuje a propaguje tak, že pokud se chcete jako žena líbit, musíte mít šaty jejich značky jako takové jasné gesto.

Karl Lagerfeld

Velkým mezníkem v historii značky Chloé byl velký muž módy – Karl Lagerfeld, který provedl významný krok kupředu a dodal značce to, co potřebovala. V šedesátých letech se tak stala tou, kterou jí známe dnes. Dodal ji ten správný šmrnc. Také to bylo znát po jeho odchodu, kdy začala značka mírně upadat.

Renesance Chloé

Oživení přinesl příchod dvou návrhářek Stelly McCartney a Pheobe Philo, které dodávají značce to, co chybí a tak si ji oblíbí o popová královna Madonna nebo herečka Cameron Diaz.

 

zdroj obrázku: www.ohmymag.com


Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *