Pánská móda

Všude jen a jen barvy – Benetton


Nejstarší ze čtyř sourozenců Luciano Benetton se narodil jako pravý Ital roku 1935 a byl pravým nejstarším dítětem, stejně jako ohnivým Italem. Vedl dlouhá léta rodinný podnik, který úspěšně funguje dodnes.

Každý má svoji roli

Značka Benetton je úspěšná především proto, že každý ze sourozenců pečlivě pracuje ve svém úseku. Mimo zakladatele a ředitele Luciana, je Guilliana šéfkou v oddělení módních návrhářů a návrhů, dále Gilberto zodpovídá za ekonomickou stránku firmy a nejmladší Carlo je ředitel výroby. Hlavním mottem při založení firmy v roce 1965 bylo, že všechny modely se nabídnou v maximálně patnácti barvách. To je obecně doménou značky.

Žádná extravagance, ale nošená móda

Důvodem, proč Benetton tolik na módní scéně zazářil a také si drží úspěch i dnes je to, že modely jsou praktické, nositelné a hlavně skvěle barevné. Benetton si zakládá na sytých barvách, což je obecně známo z reklamních kampaní. V tomto se nikdy nikdo nemůže splést. Reklamní kampaně Benettonu jsou snadno rozpoznatelné a famózní sami o sobě.

Benetton dnes

Za celou dobu své existence si značka vybudovala pevné místo na světovém trhu a po celém světě má celkově asi deset tisíc zaměstnanců. Toto impérium musí skvěle fungovat a také že se tak děje díky skvěle promyšlené koncepci a rozdělení značky na tři základní části.

Tři základní části Benettonu

První je kladská United Colours of Benetton, což je obecně základ, ale také oblečení pro dospělé. Dále je to Undercolors of Benetton, což je oddělení spodního prádla a poslední částí je United Colours of Benetton Kids, jinak také zvané jako UCB Kids, tedy oblečení a móda pro děti.

Naprosto jedinečná Benetton

Benetton je slavnou značnou s nezaměnitelnou kampaní, ale i množstvím krásných barev a nositelného oblečení, které lidé po celém světě milují.

 

zdroj obrázku: www.whereleb.com


Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *